Setmana Cultural – De l’1 al 4 de Febrer

Aquest any hem volgut fer una millora respecte el format de les audicions i concerts del anys anteriors, ja que trobàvem a faltar espais diversos per poder conèixer i aprofundir en altres àmbits musicals.
És per això que hem volgut incorporar una setmana plena d’activitats i concerts per tot l’alumnat i famílies. Aquestes activitats estaran obertes a tots els públics i podreu triar a quines hi voleu participar en funció dels vostres interessos.

Dimarts 1 – 18h – Contacontes musicals (CUNIT, Casal Municipal (Carrer de Sant Joan, 2))

Dimecres 2 – 17h – Taller de timbal de gralla (LA BISBAL, CMC (Plaça Major, 11))
17.30 h – Taller de manteniment d’instruments (BANYERES, Escola Mare de Déu del Priorat (Avinguda Verge del Priorat, 41))
19 h – Taller d’Efectes i pedals (BANYERES, Escola Mare de Déu del Priorat (Avinguda Verge del Priorat, 41))