Projecte

La nostra història

L’Escola Contrapunt neix fa 30 anys de la ma d’una Associació de mares i pares que tiren endavant el projecte d’Escola de Música perquè creuen en els valors de l’educació musical i en la força de la societat civil per organitzar-se i arribar allà on no arriba l’administració.

Actualment l’Escola està present a 10 municipis del Penedès i compta amb més de 300 alumnes. Entre les seves formacions destaquen els combos de joves i adults i la Big Band.

També gestiona el Projecte Un Infant, Un Instrument a 6 escoles de primària amb més de 1000 alumnes tocant instruments i la Contra Orquestra, l’orquestra simfònica del Baix Penedès.

Contrapunt, marca d’identitat

La nostra missió és promoure, garantir i democratitzar l’accés de tota la ciutadania a espais i propostes diverses de formació, pràctica, creació, producció i difusió de l’activitat musical, per tal de contribuir al desenvolupament personal, cultural i artístic de les persones amb un enfocament cooperatiu i de comunitat.

Volem aconseguir una millora de la qualitat dels nostres integrants en els aspectes educatius, formatius, artístics i musicals. També volem promoure i potenciar les propostes de democratització de l’accés a l’activitat musical mitjançant iniciatives diverses com l’UIUI. Per últim, treballarem perquè l’escola avanci cap a un model d’escola intermunicipal i de titularitat pública.

Els nostres professors

Coneix el professorat que forma la Contrapunt

Darreres notícies

Viu la Contrapunt!