De 4 a 6 anys | Sensibilització

A sensibilització creem un espai compartit perquè els infants puguin començar a experimentar, viure i gaudir de la música a través de jocs, cançons i danses de forma lúdica i treballant competències musicals, corporals, creatives i socials.

Quota reduïda

Empadronats a: Banyeres del Penedès, Bellvei, Sant Jaume dels Domenys, Santa Oliva

Quota general

Empadronats a qualsevol altre municipi

Sensibilització

23 € / mes
  • 45′ / setmanal

Sensibilització

30 € / mes
  • 45′ / setmanal

*Període de preinscripcions del 3 al 16 de Maig

Inscripció EM Contrapunt 2021-22:

Per formalitzar la inscripció del curs 2021-22 s’han de seguir els dos passos següents:

1) Emplenar aquest formulari com sol·licitud d’inscripció.
2) Consensuar els horaris amb l’escola quan aquesta us faci la proposta.

Matrícula d’entrada a l’escola: els alumnes nous han d’abonar una matrícula de 25€. Aquesta només es paga una vegada en ingressar a l’escola i es cobrarà juntament amb la primera quota mensual.

Les quotes es pagaran mensualment entre el 5 i el 10 de cada mes, a excepció del setembre, que es cobrarà en formalitzar la matrícula.

Sessions anuals: 35 sessions lectives