Viu la Contrapunt! | Notícies

La ContraOrquestra, simfonia galàctica

El proper 8 i 9 de febrer, la ContraOrquestra estarà fent un espectacle, "SIMFONIA GALÀCTICA" on podreu escoltar les millors banes sonores de pel·lícules de l'espai, i tot això GRATUÏT!

Gran acollida de les audicions de gener

Quins nervis que han passat els alumnes durant aquests dies i que bé han interpretat les cançons que han tocat a les audicions. Us deixem un recull d'imatges per a que veieu la gran espectació que s'ha viscut aquesta setmana al Baix Penedès!

Audicions de gener

La propera setmana comencen les audicions de gener, on podrem veure el gran nivell que tenen els nostres alumnes.

Activitats desembre

Consulta les properes activitats que té preparada l'Escola Contrapunt pel mes de desembre!

Santa Cecilia ’19

Aquest cap de setmana la Contrapunt surt al carrer!!

Divendres: Concert de Santa Cecilia amb els alumnes de cant i acompanyats per alumnes de bateria, baix i guitarra al Sam Boulevard
Diumenge: ContraQuartet a l'Església de Calafell
Viu la Contrapunt!

Roger Martinez, professor de saxo actua al Auditori Pau Casals

Aquest proper dissabte, a l' Auditori Pau Casals s'omplirà d'energia i de grans cançons de la mà de l'orquestra del Taller de Músics, on el nostre professor de saxo, Roger Martínez hi participa.

'TAK! & ORIGINAL JAZZ ORQUESTRA TALLER DE MÚSICS', t'espera!!!

Entrades a: www.temporada.cat