Viu la Contrapunt! | Notícies

Santa Cecilia ’19

Aquest cap de setmana la Contrapunt surt al carrer!!

Divendres: Concert de Santa Cecilia amb els alumnes de cant i acompanyats per alumnes de bateria, baix i guitarra al Sam Boulevard
Diumenge: ContraQuartet a l'Església de Calafell
Viu la Contrapunt!

Roger Martinez, professor de saxo actua al Auditori Pau Casals

Aquest proper dissabte, a l' Auditori Pau Casals s'omplirà d'energia i de grans cançons de la mà de l'orquestra del Taller de Músics, on el nostre professor de saxo, Roger Martínez hi participa.

'TAK! & ORIGINAL JAZZ ORQUESTRA TALLER DE MÚSICS', t'espera!!!

Entrades a: www.temporada.cat

Coral de mares i pares

Després de l'èxit que va tenir la Coral de Mares i Pares que vam improvisar al concert de final de curs, aquest curs s'inaugura oficialment el Cor d'Adults de la Contrapunt.

Aquesta activitat, pensada perquè gaudiu del cant i la música, es realitzarà els divendres de 20:30 a 21:30 a l'escola Mare de Déu del Priorat de Banyeres.

Per inscriure-us només heu d'emplenar el formulari que hi ha a la nostra web.

Us animem a participar-hi i a gaudir d'uns assajos que prometen ser d'allò més divertits!!

Portes obertes La Bisbal del Penedès

Gran resposta de les portes obertes a La Bisbal del Penedès.

Aquest curs, l’Escola Contrapunt portarà la gestió de l’Escola de música municipal de La Bisbal del Penedès.

Nous alumnes i noves il•lusions amb aquest nou projecte!!

La Bisbal del Penedès ja és Escola Contrapunt!

L'Escola Contrapunt gestionarà l'Escola de Música Municipal de la Bisbal del Penedès.

El proper dijous 19 de setembre tindrà la reunió informativa al CMC de La Bisbal.

Estem molt contents i amb moltes ganes de començar el nou curs!!!