Viu la Contrapunt! | Notícies

🎶🎺 Setmana Musical 🎺🎶

La pandèmia ens ha obligat a fer molts canvis a la nostra programació d'activitats, però no ha aconseguit treure'ns les ganes i la il·lusió de fer música plegats. És per això que hem preparat una setmana sencera d'activitats musicals perquè l'alumnat, de manera presencial, pugui gaudir del plaer de fer música en directe.

Activitat | Carnaval Musical

Aquest dissabte 13 de febrer a les 11:30h, el Carnaval Musical és una activitat virtual pensada per a tota la família, on totes les persones que formem part de la comunitat educativa de l'Escola Contrapunt, ben guarnides i disfressades, celebrarem juntes el carnestoltes.

Som l’esperança

L’Escola Municipal de Música de Cunit, gestionada per la Contrapunt, ha fet un video amb l’alumnat de l’Escola als carrers...