Viu la Contrapunt! | Notícies

La música no s’atura – #jotocoacasa

Hem engegat una campanya a les xarxes socials que hem anomenat #jotocoacasa; on penjarem els videos que ens feu arribar a les nostres xarxes socials i així visivilitzar el treball que fan els nostres alumnes a casa.

Anul·lació classes per coronavirus

Us informem que a causa de l'expansió del coronavirus i com a mesura preventiva, l'Escola de Música Contrapunt, l'EMM de Cunit i l'EMM de La Bisbal romandran tancades a partir d'avui dijous dia 12 de març.

Setmana de la dona (a la música)

La presència femenina en la indústria musical catalana representa només una tercera part –al voltant del 33%–, molt lluny de caminar juntes en termes de gènere en l’equiparació i la rellevància amb els homes, segons les dades de l’Anuari de la Música a escoles, festivals i indústria musical.

La ContraOrquestra, simfonia galàctica

El proper 8 i 9 de febrer, la ContraOrquestra estarà fent un espectacle, "SIMFONIA GALÀCTICA" on podreu escoltar les millors banes sonores de pel·lícules de l'espai, i tot això GRATUÏT!

Gran acollida de les audicions de gener

Quins nervis que han passat els alumnes durant aquests dies i que bé han interpretat les cançons que han tocat a les audicions. Us deixem un recull d'imatges per a que veieu la gran espectació que s'ha viscut aquesta setmana al Baix Penedès!

Audicions de gener

La propera setmana comencen les audicions de gener, on podrem veure el gran nivell que tenen els nostres alumnes.