6 anys | Taller d’Instruments + Música Viva

Música viva

És l’assignatura que equival a la sensibilització durant l’etapa del Programa Bàsic (de 1r a 6è de primària). A música viva es desenvolupen les diverses competències musicals a través de la veu, el cos, petits instruments…

La Música viva s’ofereix a Cunit, Banyeres i La Bisbal.

Taller d’instruments

És un espai dedicat a la pràctica instrumental, on al llarg del curs l’alumnat tocarà instruments de corda i vent a través d’un conjunt instrumental. La idea és que tinguin un curs per poder provar els diversos instruments i començar a desenvolupar les competències i hàbits que impliquen l’aprenentatge instrumental.

A més, els servirà per poder triar instrument l’any següent havent pogut provar-los tots abans.

El taller d’instruments s’ofereix a Cunit i a La Bisbal.

Quota reduïda

Empadronats a: Banyeres del Penedès, Sant Jaume dels Domenys, Santa Oliva

Quota general

Empadronats a qualsevol altre municipi

Pack Taller d’instruments + Música Viva

$ 35 € / mes
  • Taller d′instruments (45′) + Música viva (45′) / setmanal

Pack Taller d’instruments + Música Viva

$ 45 € / mes
  • Taller d′instruments (45′) + Música viva (45′) / setmanal

$ 25 € / mes

$ 30 € / mes

$ 25€ / mes

$ 30€ / mes

*Període de preinscripcions del 2 al 15 de Maig

Inscripció EM Contrapunt 2022-23:

Per formalitzar la inscripció del curs 2022-23 s’han de seguir els dos passos següents:

1) Emplenar aquest formulari com sol·licitud d’inscripció.
2) Consensuar els horaris amb l’escola quan aquesta us faci la proposta.

Matrícula d’entrada a l’escola: els alumnes nous han d’abonar una matrícula de 25€. Aquesta només es paga una vegada en ingressar a l’escola i es cobrarà juntament amb la primera quota mensual.

Les quotes es pagaran mensualment entre el 5 i el 10 de cada mes, a excepció del setembre, que es cobrarà en formalitzar la matrícula.

Sessions anuals: 35 sessions lectives