A partir de 12 anys | Formació bàsica i aprofundiment

Formació bàsica:

Instrument:

A classe d’instrument treballem en grup o individualment les competències musicals des de la perspectiva de l’instrument, integrant-hi l’aprenentatge del llenguatge musical.

L’escola ofereix l’opció de lloguer d’instrument per 5 euros al mes.

Conjunt instrumental:

Conjunt instrumental és un espai amb un enfocament integrador i social on els alumnes comparteixen experiències de treball i pràctica musical amb altres companys, tant del seu instrument com d’altres.

Aprofundiment:

Formació bàsica + Creativitat

Creativitat:

Creativitat és una activitat per a aquells que volen fer un treball més profund d’harmonia i d’audició. Treballem el llenguatge musical i l’escriptura a través de composicions i arranjaments i introduïm eines de tecnologia musical, com programes d’edició de so i editors de partitures.

Quota reduïda

Empadronats a: Banyeres del Penedès, Bellvei, Sant Jaume dels Domenys, Santa Oliva

Quota general

Empadronats a qualsevol altre municipi

Pack Grup

$ 55 € / mes
  • Instrument en grup (45′) + Conjunt instrumental (60′) i/o Creativitat (90′) / setmanal

Pack Grup

$ 70 € / mes

Pack individual

$ 80€ / mes
  • Instrument en individual (30′) + Conjunt instrumental (60′) i/o Creativitat (90′) / setmanal

Pack individual

$ 100€ / mes
  • Instrument individual (30′) + Conjunt instrumental (60′) i/o Creativitat (90′)

Instrument en grup

Creativitat musical pràctica

$ 45 € / mes

*Període de preinscripcions del 3 al 16 de Maig

Inscripció EM Contrapunt 2021-22:

Per formalitzar la inscripció del curs 2021-22 s’han de seguir els dos passos següents:

1) Emplenar aquest formulari com sol·licitud d’inscripció.
2) Consensuar els horaris amb l’escola quan aquesta us faci la proposta.

Matrícula d’entrada a l’escola: els alumnes nous han d’abonar una matrícula de 25€. Aquesta només es paga una vegada en ingressar a l’escola i es cobrarà juntament amb la primera quota mensual.

Les quotes es pagaran mensualment entre el 5 i el 10 de cada mes, a excepció del setembre, que es cobrarà en formalitzar la matrícula.

Sessions anuals: 35 sessions lectives