Oferta formativa

Estàs a un pas de descobrir la música des d’una perspectiva diferent, estàs a un pas de gaudir del món musical!

Tens dubtes?

Estem per ajudar-te! Si prefereixes pots contactar amb nosaltres al 608 987 287 o a info@escolacontrapunt.cat

Preguntes freqüents

Troba la resposta a les teves preguntes

Només has d’emplenar el formulari que et correspongui a l’apartat d’inscripcions i nosaltres ens posarem en contacte amb tu per proposar-te un horari possible.

Les quotes es paguen trimestralment al setembre, desembre i març mitjançant rebut domiciliat.

No. A la Contrapunt només es paga una petita matrícula de 25 € un cop a la vida, en ingressar a l’Escola.

No. El procediment és invers: primer es fa la inscripció, després es proposa l’horari i posteriorment es formalitza internament la matrícula. La primera quota no es cobra mai fins que no s’han fet les primeres classes, per tant, la inscripció no compromet a res i no genera cap pagament per ella mateixa.

Has de fer la consulta de manera individualitzada per correu electrònic o per telèfon. Cada curs ampliem l’oferta en funció de les inscripcions que tenim, o sigui que l’oferta va creixent i adaptant-se a les necessitats i les possibilitats.

Fem classe de sensibilització a partir dels 4 anys (P4) i instrument a partir dels 7 (2on de primària). No hi ha cap altre tipus de limitació, de fet, molts dels nostres alumnes més actius són adults.

Has d’entrar a l’apartat d’estudiant i accedir a la plataforma de gestió de l’escola Gwido, amb les claus que has d’haver rebut per mail. Un cop dins podràs veure els teus horaris, les teves quotes, el calendari lectiu, el calendari d’activitats, etc.