Preinscripcions curs 2020-2021

Ja tenim aquí el període de preinscripció pel proper curs 2020/2021. Estarà obert des del dilluns 11 fins al diumenge 24 de maig. La gran novetat d’enguany, és que, gràcies al nou sistema Gwido de gestió de l’Escola Contrapunt, ja no caldrà que empleneu els formularis de preinscripció, sinó que podreu confirmar la continuïtat a l’Escola i l’horari amb un sol click, des del vostre espai d’alumne.

Per a tots aquells alumnes que s’inscriguin per primer cop, el procediment serà el mateix dels altres anys i ho hauran de fer emplenant el formulari corresponent a l’apartat d’inscripcions.

Per acabar, us volem informar també que aquest proper curs incorporarem el Nivell Avançat, que està pensat per a tots els majors de 14 anys que es plantegin presentar-se a unes proves d’accés als estudis superiors en un futur. Aquesta nova oferta farà que els alumnes puguin fer tot el seu aprenentatge a la Contrapunt sense necessitat de canviar d’Escola.