Obrim les aules de nou!

Benvolgudes famílies,

A partir del dilluns 23 (dilluns vinent, de fet) podem tornar a la presencialitat als llocs i als horaris habituals.
La nova normativa fixa un nombre màxim de 6 alumnes per aula. Així que aquells grups que estan formats per 7 alumnes o més, els desdoblarem i treballaran de forma paral·lela, en una altra aula. La programació i les activitats d’aula seran les mateixes i no variaran.

Així, de moment, reservarem l’aula virtual per aquells casos de confinament individual que puguin anar sortint.

Tot l’equip de professors i professores us volem agrair molt sincerament aquestes setmanes de col·laboració que ens heu ofert. Ha estat un aprenentatge compartit que valorem molt positivament i del que traiem, també, alguns aprenentatges per a la propera ocasió (que esperem i desitgem que trigui en arribar).