L’Escola de música Contrapunt del Baix Penedès no ha aturat les classes durant el confinament i presenta la campanya #jotocoacasa a través d’Instagram

Des del passat 12 de març que les aules de música van quedar buides, les cases es van omplir de música en format confinat.

L’Escola Contrapunt a més de mantenir l’activitat amb la formació online, fa uns dies va engegar la campanya #jotocoacasa, que consisteix en què cada alumne o professor que ho desitgi, gravi petits vídeos fent música i els comparteixi amb tota la comunitat educativa i, per extensió́, amb tothom qui vulgui gaudir de música.

La proposta ha tingut un gran èxit i amb pocs dies ja hi ha més de 50 vídeos penjats a l’Instagram de l’Escola. Veient la resposta per part dels seguidors de les xarxes, s’ha proposat paral·lelament un petit joc anomenat “Quina cançó és?”, consistent en endevinar quina peça musical és la que sona, interpretada per algun dels professors de l’Escola. Aquesta proposta té com a objectiu descobrir noves cançons, intèrprets, estils i diferents instruments.

Des de l’Escola es té el convenciment que iniciatives com aquesta ajuden molt a passar el confinament, mantenint el bon ambient i les ganes d’aprendre i millorar dia a dia. Com sempre, l’art i la cultura són indispensables per superar situacions difícils com la que ens està tocant viure aquestes setmanes i la música n’és un exponent de primer nivell.

VIDEO DE LA CAMPANYA