Classes telemàtiques a partir d’avui divendres 30/10/2020

Benvolguts/des,

Tal com ja deveu haver vist, sentit i llegit, a partir d’avui mateix tota l’activitat a les escoles de música passa a ser telemàtica, per tant totes les classes de l’Escola Contrapunt passen a ser virtuals. Es mantindran escrupolosament els horaris i grups, de manera que es seguiran  fent les mateixes activitats en format virtual mentre duri aquesta situació i continuaran després de manera presencial així que torni a ser possible.

Per aquest motiu, hem habilitat la web de l’escola perquè tot sigui molt més fàcil. Així doncs, un cop hi entreu, veureu que a la part superior dreta de la pantalla teniu una nova pestanya amb el nom “Alumnes”. Si cliqueu allí o hi passeu el ratolí per sobre, us sortiran tres opcions: Accés al Gwido, Formulari d’atenció a l’alumnat i Aula Virtual.

Accés al Gwido. Ja el coneixeu, però l’hem posat aquí perquè sigui encara més accessible.

Formulari d’atenció a l’alumnat. l’hem creat de nou perquè us pugueu posar en contacte directe amb l’equip de coordinació i resoldre qualsevol qüestió amb la màxima rapidesa, sobretot pensant en què ara no ens veurem físicament a les aules i podeu tenir inquietuds o comentaris a fer, ja sigui sobre el funcionament de les classes virtuals o de qualsevol altre aspecte relacionat amb la vostra educació musical i la relació amb l’Escola Contrapunt.

Aula Virtual. A partir d’avui mateix, haureu d’entrar aquí per poder fer les classes a través de la plataforma Zoom. Els passos són molt senzills i intuïtius, però us els detallem perquè no tingueu cap problema a l’hora d’entrar a classe:

– Cliqueu sobre l’aula del professor amb el qual tingueu classe (recomanem fer-ho uns minuts abans).

– Si ja teniu el Zoom instal·lat al vostre dispositiu, se us obrirà directament la sessió i quedareu a la sala d’espera fins que el professor us doni accés. No caldrà que feu res més.

– Si no teniu el Zoom instal·lat, se us obrirà una pantalla on podreu triar dues opcions: baixar-vos i instal·lar-vos el Zoom o connectar-vos a través del navegador. Trieu l’opció que preferiu i seguiu les indicacions que us apareixeran en pantalla.

Esperem que totes les classes es puguin mantenir sense cap problema i que d’aquí a ben poc temps puguem tornar a omplir de música els edificis on habitualment tenim el goig d’estar amb vosaltres.

Per qualsevol dubte o consulta podeu respondre aquest mateix mail o podeu utilitzar el nou formulari de la nostra web.

Gràcies per la vostra col·laboració,

Escola Contrapunt