🎶🎺 Setmana Musical 🎺🎶

Després del súper carnaval de dissabte, contínuem les activitats.

La pandèmia ens ha obligat a fer molts canvis a la nostra programació d’activitats, però no ha aconseguit treure’ns les ganes i la il·lusió de fer música plegats. És per això que hem preparat una setmana sencera d’activitats musicals perquè l’alumnat, de manera presencial, pugui gaudir del plaer de fer música en directe.

Per aquest motiu durant la setmana del 15 al 19 de febrer NO HI HAURÀ CLASSES.

Hem preparat moltes accions diverses per adaptar-nos a les restriccions i treure el màxim profit de tot el treball que hem fet a les classes durant aquest primer quadrimestre. Farem audicions, classes col·lectives, assajos, tallers, etc. Cada professor us explicarà exactament en què consistirà la vostra activitat i us dirà l’horari concret al que haureu d’assistir, ja que per complir amb les mesures sanitàries no podrem coincidir gaires alumnes ni acompanyants alhora.