馃幎馃幒 Setmana Musical 馃幒馃幎

Despr茅s del s煤per carnaval de dissabte, cont铆nuem les activitats.

La pand猫mia ens ha obligat a fer molts canvis a la nostra programaci贸 d’activitats, per貌 no ha aconseguit treure’ns les ganes i la il路lusi贸 de fer m煤sica plegats. 脡s per aix貌 que hem preparat una setmana sencera d’activitats musicals perqu猫 l’alumnat, de manera presencial, pugui gaudir del plaer de fer m煤sica en directe.

Per aquest motiu durant la setmana del 15 al 19 de febrer NO HI HAUR脌 CLASSES.

Hem preparat moltes accions diverses per adaptar-nos a les restriccions i treure el m脿xim profit de tot el treball que hem fet a les classes durant aquest primer quadrimestre. Farem audicions, classes col路lectives, assajos, tallers, etc. Cada professor us explicar脿 exactament en qu猫 consistir脿 la vostra activitat i us dir脿 l’horari concret al que haureu d’assistir, ja que per complir amb les mesures sanit脿ries no podrem coincidir gaires alumnes ni acompanyants alhora.