Helena Cullaré

Flauta travessera

Helena Cullaré, inicia els seus estudis de flauta travessera a l’Escola Músics del Vendrell. Més tard s’incorpora a l’Escola Municipal de Música Pau Casals. Paral·lelament, comença a tocar la gralla amb el Jordi Inglès (Bero).

Actualment està estudiant pedagogia en l’especialitat de flauta travessera amb l’Albert Mora, a l’Escola Superior de Música de Catalunya on també fa classes de gralla per part del Dani Carbonell i ha rebut classes de piano per part del Lluís Pérez.
També està cursant estudis de grau professional en l’especialitat de tenora al Conservatori Municipal de Música de Barcelona.

Des de l’any 2014 és membre actiu del Cor Joves Veus del Vendrell, i està posada en diferents projectes corals.

Ha impartit classes a diferents escoles de música. Actualment fa de docent a l’Escola de Música dels Jesuïtes de Casp a Barcelona, a l’Escola Contrapunt i fa classes de gralla a la colla castellera Nens del Vendrell.

Correu electrònic: helenacc@escolacontrapunt.cat