Francesc Minguella

Violoncel

Francesc Minguella, va néixer el 1997 a Llorenç del Penedès. Allà mateix és on va començar a aprendre música i a tocar el violoncel, a la mateixa Escola Contrapunt. Posteriorment, va estudiar a l’EMMPAC del Vendrell i va completar el Grau Professional a l’IEA Oriol Martorell de Barcelona, amb Menció d’honor.

Ha estudiat composició amb Salvador Brotons a l’ESMUC, on ha obtingut el Grau Superior de violoncel amb José Mor.

Com a violoncel·lista, ha participat en diversos encontres de la JONC i de l’Orquestra Segle XXI, i ha estat membre i co-dirigit l’orquestra de violoncels “Grupcello.cat”.

Va començar a fer classes a la Contrapunt el 2013, on ara realitza classes de violoncel i hi dirigeix la ContraOrquestra.

Correu electrònic: francescmr@escolacontrapunt.cat